logo

DIETA+TP

 

CHCESZ SCHUDNĄĆ ZDROWO BEZ EFEKTU JO-JO?

Dieta redukcyjna, której zadaniem jest przede wszystkim redukcja tkanki tłuszczowej i lepsze uwidocznienie mięśni – z  tej diety powinny skorzystać osoby chcące lepiej wyrzeźbić swoje ciało. Redukcja ukierunkowana jest nie tylko na pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej, ale także uwydatnienie swoich mięśni. 

Nasi trenerzy dobiorą specjalnie dla Ciebie dietę oraz plan treningowy.

Zapisz się już dziś ! tel. 535 957 006

 

 Oto kilka przydatnych rad jak skutecznie radzić sobie z kontrolowaniem porcji jedzenia:

  1. Jedz wysoką jakość- nie ilość!
    Unikaj fast food’ów wybieraj pokarmy bogate w błonnik takie jak świeże owoce, warzywa, płatki pełnoziarniste, makarony i ryże. Dzięki tym obfitującym w błonnik produktom dłużej będziesz czuć się pełny i usatysfakcjonowany z posiłku.
    Fast food pozbawiony jest wartości odżywczych – tym samym Twój organizm łaknie go znacznie większe ilości bo w dalszym ciągu odczuwa niedobór niezbędnych mu do pracy elementów pokarmowych.
    Zamień słodkie napoje na wodę mineralną, jeśli nudzi Cię smak zwykłej wody możesz dodać do niej sok ze świeżo wyciśniętej cytryny, pomarańczy, imbir bądź miętę.
    Nie podjadaj słonych przekąsek jak chipsy, krakersy, paluszki – zamień je na zdrowe orzechy, bakalie bądź suszone owoce jak jabłka, śliwki czy banany.
  2. Nie zjadaj wszystkiego z talerza!
    Niektórzy ludzie zjedzą wszystko co zostanie im podane, bez względu na to ile jedzenia się przed nimi znajdzie. To zły nawyk jeśli zależy nam na utrzymaniu prawidłowej masy ciała i zdrowiu.
  3. Używaj mniejszych talerzy!
    Psychologowie uważają, iż im większy nasz talerz – tym więcej jedzenia się na nim znajdzie. Tak samo sytuacja się ma do misek i szklanek. Używanie mniejszych naczyń sprawia, że jemy mniej. Natomiast użycie mniejszych łyżeczek przyczynia się do tego, że jemy wolniej – a co za tym idzie pokarm jest lepiej przeżuty i szybciej trafia do naszego mózgu informacja o tym, że jesteśmy syci.
  4. Skup się na jedzeniu!
    Nie zajmuj się wszystkim dookoła podczas jedzenia posiłku. Oglądanie w tym czasie telewizji lub pracowanie przy komputerze sprawia, że często się przejadamy.
  5. Jedz regularnie!
    Jedzenie regularnych posiłków w ciągu dnia ( najlepiej ok.5 – 3 głównych i 2 przekąsek) sprawia, że nasz metabolizm pracuje na najwyższych obrotach. Jeśli czekasz na posiłek do momentu, gdy stajesz się bardzo głodny – zwiększają się szansę na to, że zwiększysz porcję pokarmu i zjesz dużo więcej.
  6. Pij wodę!
    Woda nawadnia nasz organizm i sprawia, że czujemy się syci. Badania wykazały, że niedobór pierwiastków śladowych znajdujących się w wodzie może dawać takie same symptomy jak głód pokarmowy. Zanim więc sięgniesz po kolejnego snickers’a – napij się wody.
  7. Nie jedz bezpośrednio z opakowań!
    Nie konsumuj jedzenia z dużych opakowań – szczególnie, jeśli chodzi o przekąski.
    Porcję, którą masz zamiar zjeść przełóż do osobnego naczynia, resztę zaś odłóż na półkę. Dzięki temu będziesz dokładnie wiedział ile zjadłeś.

„Śniadanie zjedz sam. Obiadem się podziel. Kolację oddaj(ale tylko jeśli jest ona na krócej niż 3h przed snem ;) ).”

Umów się na spotkanie z dietetykiem